A Magnézium Klorid fontosságáról
2022. szeptember 29. írta: Erich

A Magnézium Klorid fontosságáról

MAGNÉZIUM KLORID
„61 éves koromban majdnem lebénultam. Ez 12 évbe telt, mire elkezdtem a magnézium klorid kezelésemet. Nagyon fájt a kereszten. Az orvosok szerint gyógyíthatatlan volt. Ma reggel erős hátfájással ébredtem. Ez a fájdalom egész nap velem volt.
az oka egy isiász ideg (scius) volt, ami fájdalmat okozott nekem, különösen, ha ébren voltam. Ez arra kényszerített, hogy végig üljek. Nos, ez egy egész év volt. A fájdalom olyan súlyos lett, hogy le kellett mondanom minden utat. Nekem is le kellett ülnöm a misére. Aztán visszatértem Floreanapolisba új szakembert keresve, aki segít nekem. Csináltak még egy röntgent, és azt mondták, hogy a csigolyáim merevek, és súlyos dekalcifikációban vannak. Szerintük nincs segítségem. A végén még ülve vagy más pozícióban is kínzás volt.
Aztán elkezdtem megkérdezni magamtól: Mi mást tehetnék? Elvesztem a hagyományos orvoslás miatt, így csak Isten segítsége maradt nekem. Kértem és imádkoztam egy fogadalomért. Aztán megtörtént. Néhány nap múlva elvittek Porto Alegrába a jezsuita kongresszusra. A jezsuiták a különböző betegségek gyógyításában szerzett tudásukról és szakértelmükről ismertek, mint a gyógynövények. Ott találkoztam Patro Juarezzel. Jezsuita pap volt. Biztosított róla, hogy a betegségem nagyon könnyen gyógyítható. Azt mondta, szedjek magnézium-kloridot. Megmutatta nekem Pátra Poigo spanyol jezsuita és híres biológus orvoskönyvét, aki családjában tapasztalatból fedezte fel a magnézium-klorid gyógyító erejét.
Az édesanyjának súlyos hátsó stádiumú ízületi gyulladása volt. "
Juarez atya azt mondta nekem: „Ha beveszed ezt a sót, nem halsz meg betegen, hacsak nem küldesz golyót a fejedbe. Vagy ha baleseted van. "
»Elkezdtem szedni egy adag tárat. Jó reggelt! minden egyes reggel. Három nappal később elkezdtem szedni egy adagot reggel és egyet este. Így folytattam . 20. nap ezután fel tudtam állni, és teljesen furcsán éreztem magam miatta. Azt hittem, álmodom. Már nem éreztem fájdalmat, és elmehettem sétálni a városban, még mindig tele emlékekkel, tíz éves bajokkal a betegségem miatt.
Negyven nap után egész nap tudtam sétálni egy kis fájdalommal a jobb lábamban.
Hatvan nap után meggyógyult a fájó lába, és majdnem jobb, mint a bal.
Három hónap után kezdtem érezni, hogy rugalmasabbak az ízületeim. Egész testemben éreztem az élet új hullámát.
Tíz hónap után rugalmas lettem, mint egy kígyó. Úgy éreztem magam, mint egy újjászületett.
A magnézium-klorid elviszi az ízületekben lerakódó és nem jó helyen lévő kalciumot. Mi több, normalizálja a véráramlást, mert stabilizálja a vérnyomást.
Az idegek megnyugodnak, tisztábban gondolkodsz, javul a memória és a koncentráció, folyékonyabbá és tisztul a vér.
Eltűnt a súlyos májszúrás és a prosztata, amit évekkel ezelőtt kellett volna műteni, szinte már nem is emlékeztetett rá.
Az emberek megkérdezték, mi történt velem. Fiatalabb vagy. És így éreztem igazán. Újra örömöm volt az élethez.
Ezért érzem kötelességemnek, hogy közzétegyem ezt a cikket köszönetképpen Istennek, hogy meghallgatott.
Küldöm ezt a példányt mindazoknak, akik szenvednek és nem érzik jól magukat.
Magnézium-klorid készítése :
Megiszol egy liter vizet és hagyod kihűlni.
Tegyél 33 gramm magnézium-kloridot egy palackba vagy más üvegedénybe (gyógyszertárakban kapható) és öntsd fel forralt és hideg vízzel. Jól megrázod az üveget és lezárod. Így fogyasztásig megőrzöd. Nem kell hűtőbe tenni.
Napi adag: egy kis kávéscsésze mérete, majd betegség és életkor függvényében.
1. A magnézium-klorid újra helyreállítja az ásványi egyensúlyt, mint az ízületi rózissal, újraéleszti az olyan szerves funkciókat, mint a veséket, így a savat választják ki - aminosavakat ( )
2. Szabályozza az idegek-izmok működését és az idegi impulzusok átadásában is jelen van.
3. Nagy tényező a pszichofizikai energiában, és kiegyensúlyozza az izmok működési és lazítási mechanizmusát, megelőzi az izomfáradtságot és görcsöket, hiszen erősíti az izmokat, ami minden sportoló számára ajánlott.
4. Megyek a KL-be. szükséges a szív megfelelő működéséhez, és számos biológiai folyamatban fontos szerepet játszik.
5. Mivel javítja az emésztést és energiát ad, hatásos depresszió ellen, kiváló stressz ellen.
6. A testhőmérséklet szabályozásában játszik legfontosabb szerepet.
7. Hasznos a magas koleszterinszint megelőzésében.
8. Szabályozza a bél működését.
9. Fontos szerepet játszik a csontképződésben.
10. Szénhidrátokkal és fehérjék anyagcserével is.
11. Hasznos az idegi izmok emelésének problémáira, mint tetanusz, epilepszia stb.
12. Csökkenti a vérben lévő zsír mennyiségét, hat az arterioszklerózis ellen, hiszen tisztítja a vért, élénkíti az agyat, fiatalságot ad és megőrzi a késő korig.
13. Negyven éves kor után az emberi szervezet egyre kevesebb magnéziumhoz jut ételekkel, ami időskort és betegséget okoz. Ezért a magnéziumot életkornak megfelelően kell szedni.
14. Kezeli a prosztata problémákat és az aranyeret.
15 éves. Távol tartja az influenzát.
16 éves. Kiterjeszti a fiatalságot.
17 éves. Megakadályozza az elhízást.
18. Megelőzi a rákot.
19. Megakadályozza az arterioszklerózist.
20. Nagyszerű hashajtó.
21. Szabályozza az emésztést.
22. Csökkenti a hörghurut problémáit.
23. Távol tartja a fagyit.
24. A rossz lehelet ellen működik. (?) )
KOR:
10-től 50 évig: fél mérték
51-től 70 évig: reggel egy mérés.
71-től: Egy mérés reggel és egy este.
Azok az embereknek, akik a városban élnek és szegény finomított ételeket esznek, egy kicsivel több magnéziumot kell bevenniük.
A szárazföldi emberek számára a mérleg kisebb is lehet. Aki magnéziumot szed, az biztosan nem ússza meg minden problémát és betegséget, de minden enyhébb formában lesz.
A magnézium szedése nem okoz függőséget, nem kémiai anyag, hanem természetes anyag, veszélymentes és más gyógyszerekkel együtt szedhető.
Mikor készül :
Gerinc: isiász vagy keresztezés a dekalcifikációval.
Reggel egy mérést, a másodikat délután, a harmadikat este. Ha már komoly a baj, menj tovább, nehogy visszatérjen a betegség. Egy kis intézkedés folyamatban. Naponta egy-két mérés, kortól függően.
Arthrózis: A húgysav lerakódik az ízületekben, különösen a szivárgó ujjakon. Ez azért történik, mert a vesék magnéziumhiányosak. Vigyázni kell, mert emiatt a vesék károsodhatnak. Reggel mérjen egyet, és ha 20 nap múlva nem lesz javulás, reggel egy adaggal, este pedig egy másik adaggal folytassa. Gyógyulása után életkornak megfelelő megelőző intézkedéssel folytatja.
Prosztata: Szájon át történő szülés után az idős férfi már nem tudott vízhez menni, és azt tanácsolták, hogy műtét előtt tegyen három magnéziumot, és javult az állapota. Egy hét után meggyógyult. Egyáltalán nincs műtét. Vannak esetek, amikor a prosztata újra normális lesz. Reggel egyet, kettőt délután és kettőt este. Amikor az állapot javul, folytassuk az életkor szerint előírt minimális adagot.
Korproblémák: Csont rugalmatlanság, merevség, remegés, kemény artériák
koleszterin a belső falakban, agyműködés hiánya.
Az egyik intézkedés reggel történik, a másik délután, a harmadik este. Javulás után életkor szerint a minimális megelőző intézkedést kell alkalmazni.
Rák: Bárkinek elege lehet belőle. A káros anyagok jelenléte miatt rosszul működő sejtek eredménye. Ezek a sejtek nem szocializálódnak az egészséges sejtekkel, és nem ártalmasak, amíg számuk növekszik. A magnézium-klorid ezt megelőzheti az egészséges sejtek segítségével. A rák lassú terjedésében a fájdalom addig nem jelentkezik, amíg szikrák nem jelennek meg. Ebben az esetben különféle vírusok fordulnak elő, amelyek az egészséges sejteket támadják meg és betegségek terjedését okozzák. Abban az esetben, ha a betegség már elterjedt, a magnézium-klorid valamelyest megállíthatja a terjedését, de nem gyógyítja meg, bár ilyen esetek is ismertek. Léteznek
a rákra való hajlamot mutató jelek örökletesek lehetnek. A magnézium-klorid az emlőrák megelőző hatóanyaga. Óvatosnak kell lennünk, hogy ne együnk rákot okozó ételt. A magnézium-klorid gyógyszereként elegendő az ásványi sók kiegyensúlyozottságához, és védve van minden betegségtől.
A helyzet javulásakor minden szempontból tanácsos csökkenteni a mértéket
magnézium-klorid életkor szerint a legalacsonyabb megelőző szintre. Ez is az
ajánlott abbahagyni a mg szedését. Jó reggelt! 2-4 hónapig, majd újra folytassuk 4-6 hónapig a minimális adagot, újra abbahagyjuk stb.
A magnézium hiánya az emberi szervezetben többek között: általános gyengeség, degeneratív betegségek, mint a rák, tuberkulózis, cukorbetegség, akár idegi rendellenességek és csontproblémák.
magnesium-chloride.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eyes.blog.hu/api/trackback/id/tr8517942898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása